Pino schreef:
En laat Turbo maar denken dat de Sjengen nagenoeg gezond zijn. Het is nog niet zo heel lang geleden dat MVV de salarissen enkele malen achter elkaar niet op tijd (en zonder externe hulp) kon betalen.
En zoals dat eerder bij Fortuna is gebeurd en op dit moment bij Roda komt hoogmoed voor de val. En dat is wat er in Maastricht met MVV gaat gebeuren. Als het dan zo goed zou gaan in Maastricht dan zouden ze zich niet zo vastklampen aan een Turkse zakenman die met een schijntje wimpelt.
Er is nog altijd een groot verschil tussen een begrotingstekort en een liquiditeitstekort.
wb die Turkse zakenman... dat is momenteel een beetje lastige discussie, maar heeft minder met financiën te maken dan menigeen denkt. Kans is vrij groot dat Capa em nokt en dat lijkt me dus beter voor de club, ondanks dat ie als trainer wel iets in zijn mars heeft. Hij heeft alleen ambities/pretenties op andere vlakken binnen de club en dat moest ie maar beter niet doen...

wb win-win: ben ik het wel mee eens eigenlijk; ik denk dat er weinig bezwaar tegen zou zijn van alle drie de kanten. (Limburg, Belgie en de rest van Nederland) Hoogstens dat Roda zichzelf nog te goed vindt voor de Belgische competitie, maar dan gaan die toch mooi naar de vierde bundesliga of zo... De dichtstbijzijnde topclub vanuit Maastricht is nog altijd Standard.... en op Sclessin heerst een sfeer die ik in Nederland nog nooit heb meegemaakt. Ook niet in de kuip of in die vliegende schotel in de bijlmer