Mijbest is volgens mij nog steeds niet over het verloop van de wedstrijd heen.
OJC'98 speelde aanvallend zo ongeveer de slechtste wedstrijd in 3 jaar, was bezig met het leren van een nieuw aanvalsspel, wat overigens tegen Mariarade (winst) en Animo (eerste helft) wel degelijk zijn gewenste effect had. Ik denk dat in het naar buiten brengen van korfbalnieuws, of dat nu landelijk is of regionaal zoals in dit geval, je dit altijd positief moet doen, kortom de betere momenten van de wedstrijd laten zien (aanvallen, doelpunten, succesvolle acties) en helaas voor de wedstrijd was wat ik hier in elkaar heb gemonteerd alles wat er in de eerste helft te zien was (van zowel dkb als ojc). Tevens vind ik het meer dan logisch dat in een regio verslag de nadruk meer ligt op het team dat uit die regio komt dan op de "onbekende tegenstander uit Best". Verder is in de voiceover ook duidelijk te horen dat "koploper DKB de terechte winnaar was met een 10-4 eindstand" en dat "ojc niet lekker in zijn spel kon komen".
Als je alleen maar negatief kan praten over wedstrijden van OJC, bespaar dan de moeite om te komen kijken en blijf lekker thuis

Als er over een wedstrijd iets positiefs te melden is zal ik dat zeker doen en ik ging die avond naar DKB kijken; niet naar OJC.